Welke strategieën? | Welke processen? | Welke competenties? |
Hoe te meten? | Hoe te meten? | Hoe te meten? |
Stakeholders |
Investeerders |
Klanten |
Werknemers |
Leveranciers |
Regelgevers |
Stakeholders |
Interim-management is gericht op het verbeteren van resultaten op korte termijn. Daarbij gaat de aandacht van investeerders/stakeholders en interne regelgevers vaak vooral uit naar die resultaten waarvan de doelen vastgesteld zijn, zoals winst en verlies. Om deze resultaten te verbeteren, worden harde maatregelen met serieuze effecten op personeel, processen, producten en strategieën dikwijls niet geschuwd.
Red Stone Management is ervan overtuigd dat resultaat alleen duurzaam kan zijn, wanneer dit tot stand is gekomen in nauwe samenwerking met klanten, werknemers en leveranciers. Daarom hechten wij bij iedere opdracht groot belang aan een ondubbelzinnige beschrijving van de gewenste resultaten. Wat willen we nu eigenlijk precies met elkaar bereiken? Na afloop van de opdracht gaan we zorgvuldig na of we het beschreven resultaat behaald hebben.
Bij het bereiken van resultaten op middellange termijn liggen de zaken anders. Om hiervoor nieuwe kansen te creëren, moeten de stakeholders en hoofdrolspelers een nieuwe balans vinden tussen overhead en uitvoering. In de afgelopen tien jaar hebben wij het gewenste resultaat in 93% van de gevallen behaald of overtroffen. Voorbeelden hiervan: